Kom je de kinderen uitzwaaien?

schateiland_zeumeren.jpg__720x420_q85_crop_subsampling-2Dinsdag 15 september is het zover: de kleuters gaan naar Schateiland Zeumeren!

De kleuters kijken al een poos uit naar hun schoolreisje. Maar ook de begeleidende ouders en leerkrachten hebben er zin in! Alles is goed voorbereid voor een relaxt en gezellig dagje uit met groep 1 en 2. Hoe ziet de dag er uit?

De leerlingen worden ’s ochtends op de normale tijd op school verwacht. Om 9 uur zullen we per bus vertrekken vanuit de Larixlaan. Het zou leuk zijn als er veel zwaaiende (groot)ouders zijn! Rond 15 uur denken we weer terug te zijn.

De kleuters krijgen bij Schateiland onbeperkt limonade en een ijsje. Tijdens de lunch krijgen ze patatjes! De school zorgt voor een snoepje en koekje. Je kunt er zelf voor kiezen wat extra fruit of een tussendoortje mee te geven in een rugzak. Voordat we Schateiland in gaan kunnen de kinderen dit eventueel opeten.

De kinderen nemen geen geld mee op schoolreisje.

Bij Schateiland zijn er plaatsen waar de kinderen met water en zand kunnen spelen. Op deze plaatsen zorgen we voor extra toezicht! Het is handig om een extra setje kleding mee te geven in een plastic tas. Regenkleding is niet nodig!

De klassenmoeders zorgen natuurlijk voor foto’s: lekker nagenieten dus!