Regel van de week

kom op tijd 2

Schoolreis

schooolreis zandbak

Op 15 september was het zover … schoolreis! De leerlingen van de groepen 1 t/m 7 – en hun ouders – waren allen een beetje zenuwachtig. Gelukkig was iedereen op tijd en konden de bussen volgens afspraak vertrekken naar Schateilend Zeumeren (kleuters) of De Efteling (groep 3 t/m 7). Op de website onder de knop NIEUWS kunt u verslagen lezen en enkele foto’s vinden. Via de groepsapps zijn alle foto’s gedeeld.

Efteling piratenschip

Het was voor beide groepen een leuke dag. En … de kleuters hielden er ook nog iets aan over!

Mailadressen in ParnasSys

We gebruiken de mailadressen uit ParnasSys om u de weekbrief toe te sturen. Als u de weekbrief niet ontvangt kunt u zien of we wel het juiste mailadres in ons bestand hebben. Via het ouderportaal kunt u dit bij ons melden. Ook kunt u op de website naast de weekbrief mailadressen invullen. Ook daar wordt dan wekelijks een weekbrief naar toe gestuurd.

ouderportaal

Kinderziektes

Als je net begint ontdek je de ‘kinderziektes’. Enkelen van u stuurden ons mails om ons daarop te wijzen. Veel dank daarvoor, met die informatie kunnen we dit snel oplossen.

Er was één storende fout die we zelf ontdekten. Op de kalender stond dat we op 23 september een studiedag hebben. Dat is niet waar. Op 23 september is de school open en wordt er zoals altijd les gegeven.

Week tegen het pesten

Volgende week is de nationale week tegen het pesten. De invulling die we er als ESV aan geven is dat we een nieuwe methode sociaal emotionele vorming in gebruik nemen: Goed Gedaan. In komende weekbrieven zal hier meer informatie over gegeven worden.

Goed gedaan

Tenslotte …

… wens ik u een fijne week toe.

Met vriendelijke groet,

mede namens de teamleden,