De Olifantjes op bezoek bij Sint en zijn Pieten

Sinterklaas is weer in het land en heeft het zijn intrek weer genomen in het Sinterklaashuis in Wageningen. Afgelopen donderdag zijn de Olifantjes, samen met de Giraffen, Stokstaartjes en groep 3 op bezoek geweest bij Sint en zijn pieten in Wageningen. De kinderen waren prachtig verkleed en de spanning was van de gezichtjes af te lezen.
Bij aankomst stond welkomstpiet ons op te wachten en mochten we het pietenhuis in. Daar lag snurkpiet nog te slapen. De kinderen schreeuwden net zo lang, totdat deze Piet er wakker van schrok.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De olifantjes hebben Piet laten horen hoe mooi ze konden zingen en hebben het hele sinterklaashuis bekeken. Overal was wat te beleven; zo konden de kinderen eendjes vissen in het bad van Sinterklaas, ballen gooien op de zwarte pieten, schoorsteen klimmen en nog meer leuke activiteiten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uiteraard mochten de kinderen Sinterklaas een handje gaan geven. Sint vond het bezoek van de kinderen erg leuk en heeft belooft 4 december a.s. een bezoek te brengen aan de ESV.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Juf Christien en de ouders, bedankt voor het rijden.