Website

Op de website kunt u stukjes lezen over lessen met spiegels (giraffen), bezoek aan het Kröller-Müller museum (7 en 8) en de beverwedstrijd (7 en 8).

Beroemde leerling

Zo af en toe hebben we een leerling die voor even beroemd is. Josephine van Veldhuizen uit groep 8 was dit deze week zelfs twee keer. Ze was op televisie bij Willem Wever en stond in de Edese Post in het kader van de fietsverlichtingsactie. Mooie foto, Josephine!

Kledinginzameling

Op donderdag 19 november vindt de najaar-kledinginzameling plaats. U kunt kleding die niet gedragen wordt in een dichte zak bij de toegangshekken aan de Zuidelijke Spoorstraat zetten. Om negen uur zal het Leger des Heils (ReShare) de zakken ophalen. De volgende inzameling vindt plaats op 21 april 2016.

Optreden

Vrijdagmiddag wordt er door studenten van de CHE een toneelvoorstelling gegeven voor de groepen 5 en 6 (13.00 uur) en 7en 8 (14.00 uur). Vorig jaar deden ze dit ook en daar wordt nu nog over gesproken.

Surpriseavond

Op woensdag 25 november wordt de jaarlijkse surpriseavond gehouden. U vindt deze datum ook in de kalender terug. Pas op, dit is een woensdagavond en dat is anders dan andere jaren!

Ten slotte …

… wens ik ieder een plezierige week toe.

Met vriendelijke groet,

mede namens de teamleden,