Welkom nachtelijk bezoek op de Edese Schoolvereniging!

Vannacht hebben heel wat kinderen van de Edese Schoolvereniging onrustig geslapen, want ze mochten hun schoen zetten voor de digitale openhaard! Een kindje zei: “Ik ga me morgen heel snel aankleden, brood eten en tanden poetsen, zodat ik vroeg op school kan zijn!” Nou, dat hadden meer kinderen bedacht, het was een drukte van jewelste bij de deur van de school, nog voor de eerste bel. De deur was beplakt met een stuk inpakpapier, dus dat leek erop dat er nachtelijk bezoek was geweest. Een blik in de klas bevestigde dat vermoeden; wat een rommel hadden de pieten gemaakt! Tafels en stoelen waren verschoven en één tafel lag zelfs onderste boven!

De kinderen vielen bijna over elkaar heen bij het naar binnen gaan, wat waren ze nieuwsgierig! In de hal was het een vrolijke boel. Er stond een grote Minion met allemaal vrolijke monstertjes er omheen. De Sint had ook een boodschap achtergelaten, waarbij hij wel een paar schrijffoutjes had gemaakt en letters in spiegelbeeld had geschreven! Er stond: “Raar maar waar: Poep van iemand anders stinkt harder dan die van jezelf. Sint & Piet”.

hal groep 4knutsel sint groep 4

In de klas waren alle schoentjes gevuld met een schitterende stuiterbal.

schoenen groep 4

De kinderen en juf Carla zijn nog wel even bezig geweest met opruimen voordat de les kon beginnen, maar wat was het een feest vanochtend op school! De sint en zijn pieten waren geweest en ze hadden hun handen flink uit de mouwen gestoken om de school mooi te versieren en iedereen een cadeautje te geven. Dank u sinterklaasje!