Sinterklaas met les-bus van rijschool Dam

Aurorijschool Dam Ede

Het raadsel is ontcijferd! Gisteren kregen we nog post van Sinterklaas, waarin stond dat Amerigo door z’n hoeven was gezakt. Sint legde uit dat hij zeker wel kwam, maar dat hij nog niet wist met welk groot & sterk voertuig…

Rijschool Dam

Tot onze verbazing heeft Sinterklaas leren bus-rijden! Hij kwam vanochtend aan in een gigantische les-bus van Rijschool Dam (zie filmpje). Tussen alle geparkeerde auto’s maneuvreerde de Sint soepel naar de Edese Schoolvereniging, waar alle kinderen hem stonden toe te zingen.

Edese Schoolvereniging

Eenmaal op school ging hij alle groepen langs, om daar de hele ochtend de tijd te nemen om met de kinderen te praten, hun kunstjes te bewonderen en tekeningen te ontvangen. De rare pieten waren dit jaar ook weer mee en wat maakte ze er een bende van. Overal werden pepernoten gestrooid, ze stonden op tafels en maakten grapjes.

Sinterklaas had voor alle kinderen nog een cadeautje die uitgepakt mocht worden, voordat hij weer uitgezwaaid en gezongen werd.

Sinterklaas op de Edese Schoolvereniging

Maar het allermooiste van alles waren de kindergezichtjes… Bewonderend, een beetje spannend, enthousiast en uiteindelijk allemaal BLIJ!