Pasen

Op woensdag 23 maart vieren we Pasen. We doen dit door te beginnen met een paasontbijt. Aansluitend houden we op een uitdagende manier de nationale rekendag.

Voor het paasontbijt vragen we u uw kind(eren) twee versierde broodjes mee te geven: één voor het kind zelf en één voor een grote schaal, waar iedereen van mag pakken. De school zorgt voor drinken en eieren.

Wilt u op dinsdag 22 maart in een plastic zak bestek en een mok meegeven voorzien van naam?

Vrije dagen

Woensdag om 12.30 uur begint het lange paasweekeinde. Op donderdag 24 maart is de school voor de leerlingen gesloten. De leerkrachten zijn dan op school voor een studiedag. ESV in 2026 is het onderwerp en het wordt een dag brainstormen over de richting van de ESV voor tien jaar. Centrale vraag: wat hebben de kinderen in de leeftijd van de basisschool nodig om later zelfstandig de maatschappij in te kunnen gaan?

Op dinsdag 29 maart verwachten we de kinderen weer veilig en gezond terug op school.

Ouders groep 3

We verzoeken de ouders van de leerlingen van groep 3 om hun kinderen voor de buitendeur een afscheidskus te geven en niet de school binnen te gaan. De hoofdreden is dat we de kinderen willen grootbrengen tot zelfstandigheid. Ze zijn heel goed in staat om hun jas in de zak te doen en tas op te bergen. Ook is de hal te klein voor de leerlingen en hun ouders. Als u een korte mededeling heeft voor de leerkracht kunt u natuurlijk wel even binnenkomen.

Tenslotte …

… wens ik ieder fijne paasdagen toe. Ik hoop ieder weer gezond en veilig op 29 maart terug te zien.

Met vriendelijke groet,

mede namens de teamleden,