Dag lieve juf Diana!

IMG_1137

De kleuters van de Stokstaartjes namen deze week afscheid van hun lieve juf Diana. Niet omdat het schooljaar bijna voorbij is, maar omdat juf Diana na zoveel jaren enthousiasme op de Edese Schoolvereniging stopt met werken.

Allemaal lekkers om het feest af te maken
Allemaal lekkers!!!

Als verrassing overvielen de klassenmoeders José en Daphna de juf. Ze hoefde geen les te geven die dag, maar gingen met de groep lekker naar de speeltuin De Korenbloem! Na een wandelingetje in de zon, werd juf Diana ontvangen in de speeltuin waar een hele groep moeders de boel had versierd. Op de tafels stond vers fruit, taart en cakejes: een echt feest!

Waardering na zo lang samenwerking: juf Diana met juf Christien

Natuurlijk kreeg juf Diana ook nog wat cadeautjes waaronder knutsels van de kinderen en een cadeau van de ouders. Want niet alleen de kleuters gaan hun juf missen, de ouders moeten het voortaan ook zonder deze lieve en warme leerkracht doen!

Alle stokstaartjes in de speeltuin!

Diana, bedankt voor alle jaren van zorg en educatie aan onze kinderen! Je was een rots in de branding en de warme deken die de jonge kinderen nodig hebben om uit te groeien tot basisschoollier.

In de zonnige speeltuin getrakteerd worden op een ijsje: wat een feest!