Laatste weekbrief schooljaar 2017-2018

Einde schooljaar 2017-2018

Voor de leerlingen begint vandaag de zomervakantie. Afgelopen woensdagavond hebben we met elkaar afscheid genomen van onze 8ste groepers en genoten van een mooie musical ‘Niet te filmen’. We wensen alle oud-leerlingen een goede start op hun nieuwe school en hopen nog wat van ze te horen. Verder nemen we afscheid van een aantal families die samen met hun zoon/ dochter de basisschoolperiode op de ESV afsluiten. Bedankt voor jullie vertrouwen en heel veel wijsheid bij de volgende stappen.

Formatie schooljaar 2017-2018

De afgelopen week hebben er proeflessen plaatsgevonden in de onderbouwgroepen. We zijn blij een geschikte collega te hebben gevonden uit de vele aanmeldingen. Zijn naam is Robert Sartorius (zie foto) en woont in Ede.  Robert heeft de afgelopen jaren gewerkt op een basisschool in Tiel in diverse groepen. Robert gaat het komende jaar met Manny Kamphuis les geven aan de leerlingen van de Olifanten. Manny kampt al enige tijd met rugklachten en in overleg hebben we besloten om haar  te verdelen over twee kleutergroepen.RObert S

Zoals u weet zit meester Evert Duindam thuis met spanningsklachten en het hersteltraject vraagt helaas meer tijd dan verwacht. In het formatieplaatje ziet u de naam van juf Jacqueline staan. Jacqueline is een bekende van de ESV, haar kinderen hebben hier op school gezeten, en zal Evert vervangen tijdens zijn afwezigheid. De RT-uren van Inge Blokpoel worden in het nieuwe schooljaar ingevuld door de collega’s Krista, Christa en Betty.

Hieronder treft u de formatie aan voor het nieuwe schooljaar:

• groep Stokstaartjes: juf Marjan, juf Manny
  • groep Olifanten: juf Manny en meester Robert
  • groep Giraffen: meester Jeffrey
  • groep 3: juf Hanneke en juf Ilse
  • groep 4: juf Carla en juf Christa
  • groep 5: juf Anita en juf Jaqueline
  • groep 6: juf Cunera en juf Jaqueline
  • groep 7: juf Krista en juf Betty
  • groep 8: juf Veronica en juf Betty en vrijdagmiddag meester Jeffrey

Jaarplanning

Via het ouderportaal van Parnassys kunt u de jaarplanning bekijken voor het nieuwe schooljaar. Hierin staan de vakantiedagen, studiedagen en overige activiteiten vermeld.

Een heel fijne vakantie met elkaar en we hopen iedereen in goede gezondheid weer te mogen ontvangen op de ESV maandag 21 augustus om 8.30 uur.

Mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl