Informatieavond

Als team kijken we terug op een geslaagde informatieavond. Op de website van de ESV kunt u binnenkort de groepsinformatie terugvinden. In de toekomst willen we meer gebruik gaan maken van de communicatiemogelijkheden van ParnasSys. Hiervoor is het belangrijk dat uw gegevens juist in ons systeem staan. Via het ouderportaal van ParnasSys ziet u welke gegevens er van u bij ons bekend zijn en heeft u de mogelijkheid om wijzigingen door te voeren.

Wel of geen foto’s van uw kind op de website van de ESV

Ieder schooljaar inventariseert de ESV of we foto’s van uw kind(eren) mogen gebruiken voor plaatsing op de website. In de vorige weekbrief stond een oproep om te reageren via de mail. De inventarisatie willen we op een andere manier aanpakken. Komende week krijgen alle leerlingen een brief mee naar huis waarop u kunt aangeven of wij wel of geen foto’s van uw kind mogen gebruiken voor o.a. de website van de school. Een vriendelijk verzoek om het formulier in te vullen en in te leveren bij de groepsleerkrachten.

Gymspullen

Wilt u uw kind helpen herinneren om goede/ gepaste gymkleding mee naar school te nemen.

Een fijn weekend mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

woensdag 27 september start verkoop kinderzegels