Nieuwe groepsleerkrachten ESV gevonden

We zijn verheugd u te kunnen melden dat we twee nieuwe collega’s hebben gevonden die het team van de ESV komen versterken in het nieuwe jaar. Binnenkort zullen zij zich voorstellen in de weekbrief. Jolien van Heerikhuize zal als duo collega gaan werken naast juf Anita en juf Cunera in groep 5 en 6. Marjorie Beumer-Kicken gaat de uren van juf Manny overnemen bij de Olifanten en Stokstaartjes. We wensen iedereen een fijne start met elkaar in 2018.

Kidizoomers

In de onderbouwgroepen zien we kinderen met Kidizoomers naar school komen. Dit zijn horloges waar ook mee gefilmd kan worden. Op de ESV hebben we afspraken gemaakt m.b.t. het maken van filmpjes en gebruik mobieltjes in de groepen. Mobieltjes worden ’s morgen ingezameld in de groep en ’s middags meegegeven. Wilt u uw kind hier op wijzen, of liever nog de Kidizoomers niet mee naar school geven.

Geslaagd heerlijk avondje

Afgelopen woensdagavond hebben veel ouders en de 8ste groepers geholpen tijdens de surpriseavond en het resultaat mag er wezen. Kom gerust even binnen kijken.

Reservekleding onderbouw

Heeft u nog reservekleding liggen thuis voor onze jongste leerlingen? Graag even contact opnemen met de collega’s van de onderbouwgroepen.

Afscheid meester Evert en juf Manny

In december nemen we afscheid van juf Manny en meester Evert zoals u in een vorige nieuwsbrief heeft kunnen lezen. Tijdens de dag zelf nemen de leerlingen afscheid en om 15.00 uur wordt u in de gelegenheid gesteld om Manny en Evert een hand te schudden.

Het afscheid van juf Manny met de leerlingen van de onderbouwgroepen staat gepland op donderdag 14 december. Handen schudden met een kopje koffie o.i.d. kan deze dag om 15.00 uur. Een week later, donderdag 21 december, nemen de met de leerlingen tijdens de kerst-Showtime afscheid van meester Evert en bent u welkom om 15.00 uur om meester Evert de hand te schudden.

Een fijn weekend, mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

dinsdag 5 december Sinterklaasfeest op de ESV, alle lln om 12.30 uur vrij
maandag 11 december Kerstknutselmiddag