Sinterklaasfeest 2017

Dinsdag 5 december komt Sinterklaas de ESV bezoeken. We zullen de goedheiligman met zijn Pieten muzikaal verwelkomen op het plein. Hierna zal de Sint de tijd nemen om alle groepen met een bezoek te vereren. Zoals u in een vorige weekbrief heeft kunnen lezen zijn alle leerlingen om 12.30 uur vrij. Heeft u zich al opgegeven bij Diana van De Thuisclub indien u opvang nodig heeft voor uw kind(eren)? Een vriendelijk verzoek om deze ochtend geen auto’s te parkeren aan de kant van de school i.v.m. het bezoek van Sinterklaas.

Marjan de Kloet gaat de ESV verlaten

Marjan de Kloet heeft deze week aangegeven dat zij met ingang van 1 februari 2018 de ESV gaat verlaten als groepsleerkracht van de Stokstaartjes. Marjan gaat haar oude werkzaamheden van tien jaar geleden als operatieassistent in het ziekenhuis weer oppakken. We wensen Marjan dan ook veel geluk en werkplezier bij haar nieuwe uitdaging en bedanken haar voor alle jaren trouwe inzet. Marjan blijft bij de ESV betrokken als ouder en invaller.

Voor de leerlingen van de Stokstaartjes betekent dit dat zij te maken krijgen met een dubbele leerkrachtwisseling. We proberen een stabiele en structurele oplossing te bedenken voor alle betrokkenen. Zodra hier meer over te melden is, laten we u dit weten.

Een fijn weekend, mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

dinsdag 5 december Sinterklaasfeest op de ESV, alle lln om 12.30 uur vrij
maandag 11 december Kerstknutselmiddag