Even voorstellen… juf Majorie

Via deze weg wil ik me even voorstellen. Ik ben Majorie Beumer en ben vanaf 1 februari op de dinsdag tot en met de vrijdag de juf van de Stokstaartjes. Ik heb de afgelopen dagen al met veel plezier voor de groep gestaan, het is een leuk groepje. Ik ben 37 jaar en getrouwd met Rutger. Samen hebben we drie kinderen: Jop van 7, Tijl van 5 en Minke van anderhalf. Ik heb hiervoor bijna 10 jaar voor een kleuterklas in Rhenen gestaan, maar kan nu op de fiets naar school. Heerlijk. In mijn vrije tijd loop ik hard en ga ik met vrienden graag naar een concert. Ik hoop een leuke tijd te hebben op de ESV, maar als ik kijk naar de afgelopen dagen, gaat dat zeker lukken!Majorie

Uitnodiging komende oudergesprekken

De uitnodigingen voor de komende oudergesprekken zijn verstuurd. Heeft u nog geen uitnodiging ontvangen dan graag een mailtje naar Christa Immink. c.immink@esvede.nl

Seizoenstafel zoekt Heidekoningin en Heideprinses.

In de kleuterhal staat de seizoenstafel, ook wel thematafel genoemd. Om de drie à vier weken verandert deze tafel van thema. We beginnen het schooljaar meestal met de Heideweek. De laatste jaren hebben we voor de Heideweek steeds poppen geleend, maar we zijn op zoek naar een meer permanente oplossing.  Voor de Heideweek tafel zijn we op zoek naar twee grote poppen die we kunnen neerzetten als koningin en prinses. Aan het begin van het schooljaar hebben we al een jurk voor de Heidekoningin gemaakt (zie foto) en we hebben nog stof liggen voor een jurk voor een prinses. Dus is onze vraag: Wie kan ons helpen aan twee poppen ?  De pop op de foto draagt kleding maat 68 / 74. Poppen van dezelfde grote zouden ideaal zijn, maar groter mag ook. Liefst niet kleiner. Alle huidskleuren zijn welkom. Wie heeft er nog zo’n pop op zolder of in de kelder liggen en wil hem aan de seizoenstafel doneren? Wie speelt er niet meer met poppen en wil er vanaf? Laat het ons weten!

Sacha Franke (moeder Miska, groep 5 en Sohvi, Olifanten),  coördinatie Seizoenstafel

Heidekoningen pop

Centrum voor jeugd en gezin

Op donderdag 8 maart is er weer een inloop uur (van 8.30 tot 9.30 uur in de personeelskamer) van het CJG, waar u al uw vragen kwijt kunt wat betreft opvoeding van uw kind(eren). Denk hierbij bijvoorbeeld aan vragen over slaaptijden, eetgedrag van uw kind e.d. en om mee te denken wanneer een kind niet lekker in zijn vel zit of wanneer er zorgen zijn om de ontwikkeling en gezondheid.

U kunt ook rechtstreeks contact op nemen met het CJG. De gesprekken vinden plaats op een voor u prettige plek. Dit kan op school zijn, maar ook bij u thuis. Er zijn geen kosten aan verbonden. Voor contactgegevens kunt u op deze link klikken.

Een fijn weekend mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

maandag 5 februari studiedag team, alle leerlingen zijn deze dag vrij
maandag 12 februari rapporten worden uitgedeeld