Welkom op de nieuwe website!

Vandaag op 9 september 2015 lanceren we de nieuwe website! De afgelopen maanden heeft onze Commissie Website bestaande uit directeur Wil Fritz, Intern Begeleider/ Onderbouw Coördinator Christa Immink en bestuursleden Taco Hols en Martijn de Jonge veel werk verzet om tot dit mooie resultaat te komen. Hierbij is de hulp ingeroepen van Webdesignbureau Blits die een nieuw en fris design heeft gecreëerd waar we als school weer goed mee voor de dag kunnen komen.

Blits heeft ervoor gezorgd dat de site volledig gebaseerd is op het z.g. “Responsive Design” principe, waardoor het er ook op mobiele telefoons en tablets erg goed uitziet. Het navigatiemenu is verbeterd en er is een fijne zoekmachine geïnstalleerd, zodat informatie razendsnel terug te vinden is.

Ook nieuw is dat de pagina’s van alle groepen nu toegankelijk zijn voor iedereen. Leuke foto’s, mededelingen en informatieve berichten kunnen dus door iedereen gelezen worden. Een bijkomend voordeel hiervan is dat onze website hoger in de zoekresultaten eindigt. Last but not least staan hieronder wat andere voorbeelden van wat de nieuwe site te bieden heeft:

Wij nodigen u van harte uit om een kijkje te nemen op de rest van site.