Weekbrief 1 start schooljaar 2017 2018

We gaan weer beginnen

De voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar zijn in volle gang. Aanstaande maandag 21 augustus begint voor de leerlingen het nieuwe schooljaar. We hopen dat iedereen fijne weken heeft gehad en dat we iedereen in goede gezondheid mogen ontvangen.

Maandag willen we dansend met alle leerlingen en ouders om 8.30 uur het schooljaar beginnen op het plein naast het BSO lokaal. Hiervoor maken we gebruik van het lied ‘Klaar voor de start’ van kinderen voor kinderen.  Klik op de link om alvast te oefenen.

Na de gezamenlijke start worden de drie ingangen van de school geopend en zijn alle leerlingen en ouders welkom in de school. De leerlingen gaan naar de groepen en de ouders zijn van harte welkom in de algemene ruimte van de school bij de bovenbouwgroepen om onder het genot van een kopje koffie/ thee bij te praten over de vakantie.  U komt toch ook??

Jaarplanning

Via het ouderportaal van ParnasSys kunt u de jaarplanning bekijken voor het nieuwe schooljaar. Hierin staan de vakantiedagen, studiedagen en overige activiteiten vermeld. Komende week is de informatie ook terug te vinden op de website.

Een fijn weekend en tot aanstaande maandag.

Mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl