De Koningsspelen!

De verjaardag van onze koning is vandaag ook op de Edese Schoolvereniging alvast gevierd. De 6e editie van de Koningsspelen waren weer een sportief feest! We startten de dag met een gezamenlijk ontbijt, het officiële Koningsontbijt. Met z’n allen zaten we aan een verantwoord, voedzaam en lekker ontbijt!

Kim, Fien en Jara dansen op Fitlala

Met de buikjes gevuld werd het tijd voor beweging! Kinderen voor Kinderen hadden dit jaar ook weer een themanummer gemaakt, Fitlala. In alle groepen hadden we het liedje al geoefend en dat was te zien. Op het podium stonden Fien, Jara en Kim de pasjes als volleerde danseresjes de pasjes voor te doen.

Een stoere stormbaan, ook voor de prinsesjes

Ons buitenterrein was ondertussen omgetoverd tot een speelparadijs. Vakleerkracht bewegingsonderwijs Minke en heel veel helpende ouders konden de inmiddels opgewarmde kinderen van groep 1, 2 en 3 ontvangen voor een heerlijke ochtend vol spelletjes!  Van oudhollandse spelletjes tot mega-LEGOblokken, van springkussen tot midgetgolf en alles daartussen.

Lekker buiten spelen met grote blokken

Dit zijn de dagen die op het netvlies van onze kinderen blijven: zonovergoten dagen, vol gezelligheid en fun. En niet te vergeten de ouders! Fijn om te zien dat we met z’n allen deze dag weer zo geslaagd konden maken: bedankt lieve ouders!

Enthousiaste ouders doen ook mee!