Korte weekbrief

I.v.m. het hemelvaartweekend ontvangt u deze keer een kortere weekbrief.

Oudergesprekken

In de jaarplanning staan de komende oudergesprekken gepland op 19,21 en 25 mei. Deze data worden gewijzigd in 26, 28 juni en 2 juli voor de groepen 1 t/m 6. Via de groepsleerkracht krijgt u een uitnodiging. De gesprekken van groep 3 -6 zijn facultatief, groep 7 heeft adviesgesprekken en krijgt hiervoor een aparte uitnodiging. De gesprekken van groep 7 zitten niet gekoppeld aan de gesprekken met broertjes/ zusjes en vinden op andere momenten plaats. De ouders van groep 8 worden niet uitgenodigd aangezien de leerlingen van groep 8 allemaal zijn aangemeld bij het voortgezet onderwijs.

Citotoetsen

De komende weken zijn de leerlingen uit groep 1 t/m 7 druk met het maken van de cito toetsen. Wilt u hier rekening mee houden bij het maken van afspraken en zorgen dat de leerlingen ondanks de geplande activiteiten, zoals avondvierdaagse, voldoende energie overhouden. Wij houden natuurlijk rekening bij het afnemen van toetsen na een lang weekend ed.

Nieuws over de schoolsportolympiade en de koningsspelen vindt u op de website.

Oudertevredenheidslijst WMK

Werken met kwaliteitskaarten. Heeft u de oudertevredenheidslijst van WMK al ingevuld?? Zo niet, dan heeft u nog een week de tijd om de lijst in te vullen. Graag voor 18 mei uw reactie, hierna is het niet meer mogelijk om in te loggen.  De herinneringsmail is onderweg.  Uw tips en tops nemen we mee om ons onderwijs te verbeteren.

Kamp groep 8

Maandag gaan onze 8ste groepers op kamp naar Vlieland. We wensen iedereen een mooie week en veel mooie herinneringen.

Een fijn weekend mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

maandag 14 mei t/m vrijdag 18 mei Groep 8 gaat op kamp naar Vlieland