Avondvierdaagse Ede

In plaats van een avondvierdaagse werd het deze week een avond-driedaagse. Vanavond is de intocht en wij hopen voor de kinderen en meelopende ouders dat deze avond ook droog blijft. U komt toch ook de leerlingen aanmoedigen?

BSO De Thuisclub

Beste ouders en verzorgers,

Op woensdag 6 juni organiseert de Thuisclub van 12:30 uur tot 15:30 uur een open middag op de ESV.

Alle ouders, verzorgers en kinderen van de ESV zijn van harte welkom om te ervaren hoe leuk en gezellig het is op de BSO! Tijdens de open middag krijgen jullie een indruk van onze opvang en van de activiteiten die wij aanbieden tijdens de opvang. Zo is er een sportprogramma, een spelprogramma en doen we iets creatiefs. Uiteraard zorgen wij ook voor iets te eten en te drinken.

Wij hopen jullie allen te mogen verwelkomen op woensdag 6 juni aanstaande!

TSO voetbaltoernooi

Het jaarlijks De Thuisclub TSO voetbaltoernooi is van start gegaan. De lijsten van de teams en de te spelen wedstrijden hangen in de lokalen van groep 5, 6, 7 en 8. Op de dagen dat uw kind(eren) een wedstrijd moet spelen, mag uw kind(eren) kosteloos overblijven als hij/zij op die dag normaliter niet overblijft. Op donderdag 21 juni wordt de finale gespeeld (12:15 uur tot 12:45 uur). Uiteraard bent u van harte welkom om te komen supporteren.

Vrijdag 25 mei Intocht avondvierdaagse
Woensdag 13 juni Juffen- en meestersdag