Informatie schoolreis

Op 9 juli is het zo ver. Dan gaan de kleutergroepen en groep 3 op schoolreis naar Tivoli en groep 4 t/m 7 gaan naar Toverland! Hieronder vindt u belangrijke informatie over beide schoolreisjes. Alle groepen verzamelen zich in de klas en lopen met de leerkracht en begeleiders via het Zwarte Laantje naar de bussen. Iedereen vertrekt om 8.45 uur vanaf de Larixlaan, u komt ons toch wel uitzwaaien? Na een hele dag vol belevenissen komen de kleutergroepen en groep 3 rond 16.00 uur weer aan op de Larixlaan en de groepen 4 t/m 7 worden tussen 16.30 en 17.00 uur op de Larixlaan verwacht.

Wat moeten de kinderen aantrekken:

• Goede wandelschoenen
  • Kleding passend bij het weer; bij erg zonnig weer geen hemdjes i.v.m. verbranden
  • ’s ochtends insmeren met zonnebrand
  • een regenjas

Wat moeten de kinderen meenemen:

Een rugtas met daarin:

• Drinken (flesjes water of bidon)
  • Een tussendoortje
  • Fruit
  • zonnebrand en een petje
  • regenkleding
  • Een beetje snoep, geen uitdeelzakken!

In het park krijgt iedereen een frietje en een ijsje. De ouders krijgen in het park een kopje koffie van school. De kinderen mogen geen geld meenemen. We hopen dat het een gezellige dag gaat worden!

Waterpret

Gezien de mooie weersverwachtingen wordt er aanstaande dinsdagmiddag een waterfeest georganiseerd tussen 14.00-14.45 uur op het schoolplein. De leerlingen mogen voor deze middag zwemkleding, zonnebrand, waterattributen en natuurlijk een handdoek meenemen.  Wilt u uw kind helpen herinneren om de natte kleding en handdoeken dezelfde dag weer mee naar huis te nemen??

Gevonden kleding, sleutels en sieraden

Maandagmiddag worden alle gevonden voorwerpen uitgestald en mogen de leerlingen kijken of er iets tussen zit wat zij kwijt zijn. Wilt u ook om 15.00 uur komen kijken in de school bij de gevonden voorwerpen. Alles wat dinsdag niet is opgehaald schenken we aan het goede doel.

Formatie groepen

Hieronder treft u in schema de informatie aan over de invulling van de groepen waar we komend schooljaar mee starten. Gelukkig hebben we ook Jacqueline Fielmich bereid gevonden om ons te helpen, zij is geen onbekende op de ESV en we zijn blij met haar komst.

groep maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag
Stokstaartjes Christien Majorie Majorie Majorie Majorie
Olifanten Robert Christien Robert Robert Robert
Giraffen Jacqueline Jacqueline Christa Christa Christa
3 Jolien Ilse Jolien Ilse Ilse
4 Carla Carla Jacqueline Carla Carla
5 Anita Anita Anita Jolien Anita
6 Cunera Cunera Cunera Cunera Jolien
7 Krista Krista Betty Krista Krista
8 Veronica Veronica/ Betty Veronica Betty Veronica

Vanaf januari 2019 komt juf Hanneke weer terug van haar ouderschapsverlof en zal zij de lestaken van Christien overnemen in de onderbouwgroepen Stokstaartjes en Olifanten.

Kennis maken met de nieuwe juf of meester

Dinsdag 3 juli gaan alle leerlingen kennis maken met hun nieuwe juf of meester van wie zij het komende schooljaar les krijgen. Dit gebeurt tussen 11.15 en 12.00 uur. We wensen alle leerlingen een fijne kennismaking.

Wijziging jaarplanning

Onlangs heeft u de jaarplanning gekregen van het nieuwe schooljaar. De studiedag die gepland stond op woensdag 13 februari is een week naar voren geschoven. De leerlingen zijn dus een weekje eerder op woensdag 6 februari vrij. Na de zomer zijn alle overige activiteiten terug te vinden in het jaarrooster van Parnassys. Zie ouderportal. Wilt u de data alvast wijzigen in uw planning. Mocht er in de loop van het jaar een wijziging plaatsvinden in de planning dan krijgt u dit via de weekbrief te horen.

Laatste schooldag

Vrijdag 13 juli is de laatste schooldag van de leerlingen voor de zomervakantie. Om 12.00 u zijn de leerlingen vrij en kan er vakantie worden gevierd. Het schooljaar willen we graag gezamenlijk afsluiten bij mooi weer met een ShowTime op het plein naast de BSO ruimte.  U bent vanaf 10.30 uur van harte welkom op school. De ShowTime zal om 10.45 uur starten. Na afloop van de ShowTime mogen de leerlingen hun laatste spullen mee naar huis nemen zoals gymtassen, broodtrommels ed.

De 2e groepers vliegen net als voorgaande jaren van onderbouw naar middenbouw d.m.v. de glijbaan die bij de hoofdingang zal worden geplaatst. We maken er met elkaar een feestelijk gebeuren van.

dinsdag 3 juli leerlingen maken kennis met de nieuwe juf/ meester
Waterpret op het plein 14.00-14.45 uur
maandag 9 juli schoolreis groep 1 t/m 7
woensdag 11 juli afscheidsavond groep 8
vrijdag 13 juli laatste schooldag, alle leerlingen zijn om 12 uur vrij
Showtime, start 10.45 u iedereen van harte welkom.
 2e groepers nemen afscheid van de kleuters