Onze laatste schooldag

Eigenlijk waren alle schriftjes al meegegeven naar huis. De rapporten waren al beklonken, het werk was op voor dit schooljaar. Zoals altijd besluiten we de dónderdag voor de vakantie met een showtime. Maar, deze keer was het op de laatste (vrij)dag voor de vakantie: lekker buiten met de (groot)ouders!

Onze vakleerkracht muziek had weer een gezellige showtime verzorgd. Hoe de kleintjes vooral zingen ‘Zomerzon’, ‘Dansen met tante Rita’ en ‘Een dikke vlieg nam fijn vakantie’. Zo dansten juist de grotere kids op bijvoorbeeld de ‘Macarena’, ‘Ik wil vakantie’ en ‘Summer’.

Macarena!

De kinderen van groep 7 waren vandaag al de grootsten, omdat groep 8 al vrij is. Dat was even glunderen natuurlijk, toen dit de (groot)ouders werd medegedeeld!

De nieuwe groep 8!

Als verrassing hadden de leerkracht deze keer ook een optreden ingestudeerd met ‘Op een onbewoond eiland’ en vormden een heuse eigen band!

De leerkracht achter de muziekinstrumenten!

De kinderen van groep 2 glunderen net zo hard, of moesten juist huilen: zij verlieten de kleuterschool via de traditionele glijbaan.

De kleuterschool uitglijden

En nu is het lekker bijkomen van al dat leren. Fijne vakantie!