Weekbrief 5 schooljaar 2018-2019

Week van de pauzehap

Afgelopen week hebben de leerlingen meegedaan aan de Week van de Pauzehap, een lesprogramma van Ik eet het beter. Heeft u uw kind al gevraagd naar zijn/ haar ervaringen? Leuk om te zien wat voor creatieve pauzehappen leerlingen hebben meegenomen naar school. We zijn ook benieuwd naar de creatieve gezonde traktaties.

Inloopmoment groep 1 -8

Afgelopen maandag was het eerste inloopmoment in de groepen. We hebben veel ouders mogen ontvangen in de groepen en de leerlingen vertelden enthousiast waar zij dagelijks mee bezig zijn. Binnenkort krijgt u weer de mogelijkheid om in de groepen te komen kijken.

Fiets gezocht

Voor diverse activiteiten in en om de school zijn we op zoek naar een ESV fiets. Heeft u een fiets over, geschikt voor bovenbouwleerlingen en volwassenen, die u aan ons wil schenken?? We komen graag in contact met u.

Achter de groene lijn is wel zo fijn

Op de toegangspaden van het plein zijn twee groene lijnen aangebracht. Wilt u zo vriendelijk zijn bij het halen van uw kind(eren) om achter de lijnen te wachten totdat de bel gaat. De leerlingen en leerkrachten worden zo niet te veel afgeleid.

Een fijne weekend  mede namens het team,

Martin Roes, directie@esvede.nl

woensdag 3 oktober start kinderboekenweek op de ESV
donderdag 4 oktober Inleveren kinderzegels