Weekbrief 1 schooljaar 2019-2020

We gaan weer beginnen, welkom op de ESV

We hopen jullie allemaal aanstaande maandag weer op school te mogen ontvangen! De deuren staan vanaf 8.20 open, wees welkom en kom gezellig in de groepen kijken. Wilt u ook even bijpraten over de vakantie, dan kunt u gebruik maken van de algemene ruimtes en ons mooie schoolplein.

Personele mededelingen

Met de start van het nieuwe schooljaar zijn er ook wat nieuwe medewerkers gestart. In de volgende nieuwsbrief zullen Mariëlle Hardeman en Nanet Peskens zichzelf voorstellen. Juf Jolien is weer terug van zwangerschapsverlof en meester Sander (die al in een voorgaande nieuwsbrief werd voorgesteld) gaat maandag ook starten!

Vandaag zijn we met alle teamleden tijdens een studieochtend het nieuwe schooljaar gestart. Tijdens de ochtend hebben we uitleg gekregen over de chromebooks, die inmiddels op school zijn en waar de kinderen veel mee zullen gaan werken.

Verbouwing

In de vakantie is er hard geklust in verschillende ruimtes in de school. De algemene ruimtes zijn voorzien van een nieuw plafond en verlichting en de bovenbouw lokalen zijn voorzien van dubbel glas. Tijdens de vakanties van het nieuwe schooljaar worden de leslokalen verder aangepakt. De entree van de kleuters is iets kleiner geworden; houdt hier dus rekening mee met het ophangen van de jassen en tassen. Met deze veranderingen van het gebouw maken we de school toekomst-proof.

Parro-App

Binnenkort kunt u uw privacy voorkeuren via de Parro-App doorgeven. Hierover krijgt u van ons binnenkort meer informatie.

Mede namens het team nog een fijne week gewenst en tot maandag.

Martin Roes

directie@esvede.nl