Natuuropschoondag 2019

Toen we op school kwamen kregen we uitleg over de dag. En we kregen uitleg over de spullen die we mochten gebruiken. Om 9 uur vertrokken we. Het duurde ongeveer 10 minuten. Toen we er waren kregen we wat te drinken en wat eten en we kregen spullen die we nodig hadden. Toen begonnen we met boompjes kappen. Dat deden we ongeveer anderhalf uur. Toen gingen we naar de roofvogelshow. Ze lieten 4 vogels zien en sommige kinderen mochten er één op hun hand. Daarna gingen we kijken hoe twee mannen een midwinterhoorn maakten en omdat onze klas de hoogste boom heeft omgekapt krijgen wij ook zo’n hoorn op school! Toen gingen we naar de schaaps herder. Ze legde van alles uit over de schapen en de honden en we zagen ze ook nog in actie. Toen ze klaar was gingen we terug en onderweg deden we nog een kleine speurtocht. Toen zat de dag er weer op. We moesten nog wat takken oprapen en we gingen weer naar huis.We vonden het een super leuke dag. Toen we in de klas waren moesten we onze stoelen op tafel zetten en mochten we naar huis.

Geschreven door Joy en Annabel uit groep 7