Weekbrief 15 schooljaar 2019-2020

Wisseling van juf

Juf Majorie is afgelopen vrijdag met zwangerschapsverlof gegaan. Vanaf deze week tot aan de zomervakantie krijgen de leerlingen van de Stokstaartjes les van juf Hanneke en juf Christien. We wensen Majorie een ontspannen periode en Christien weer veel werkplezier met onze leerlingen.

Kerstfeest op de ESV

Aanstaande woensdag wordt het jaarlijkse kerstfeest op de ESV gevierd. De leerlingen vieren dit d.m.v. een gezamenlijke maaltijd in de groepen en voor de ouders staat er buiten iets op het plein. Fijn dat we ouders gevonden hebben die samen met een paar teamleden voor de gezelligheid op het plein gaan zorgen. Net als voorgaande jaren zal er aansluitend een wandeling gemaakt worden met lampions en gezang langs de appartementen achter de school.

Vrijdag 20 december zijn alle leerlingen om 12.00 uur vrij.

Aandacht voor

Graag wijs ik u erop dat er in de bovenbouw roodvonk en krentenbaard is geconstateerd. Wij hanteren de richtlijnen zoals ze zijn opgesteld door de GGD. Mocht u hierover vragen hebben, kom dan gerust even langs of neem contact op via directie@esvede.nl

Mede namens het team nog een fijne week gewenst.

Martin Roes

directie@esvede.nl

woensdag 18 december Kerstdiner
donderdag 19 december Kerstshowtime