Weekbrief 34: schooljaar 2019-2020

Meester en Juffendag

Afgelopen woensdag en vandaag vierden wij ‘Meester en Juffendag’ op school! Voor twee kinderen was woensdag 8 juli ook extra bijzonder, omdat zij ook hun verjaardag vierden! Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag meiden!

Afsluitende Showtime

Aanstaande vrijdag willen we het schooljaar feestelijk met elkaar afsluiten. Dit doen we op het plein met ouders als het weer het toelaat. Ook hier geldt dat ouders 1,5 meter afstand van elkaar moeten houden en met gezondheidsklachten niet op het schoolplein mogen komen. Bij slecht weer sluiten we het schooljaar gezamenlijk af met de leerlingen in de school en dus zonder ouders omdat we anders niet kunnen voldoen aan de 1,5 meter afstand. Houd het weerbericht dus goed in de gaten komende week. Alle leerlingen zijn om 12.00 uur vrij en dan begint na dit bijzondere schooljaar de zomervakantie. Van onze 8ste groepers nemen we aanstaande woensdagavond op gepaste wijze afscheid. De leerlingen voeren dan de musical Betoeterd op voor de eigen ouders en een klein gedeelte van het team. Afgelopen weekend zijn de leerlingen van groep 8 teruggekomen van hun kampavontuur op Vlieland. Lees verder via de volgende link. Verslag van het schoolkamp groep 8

Zomerprogramma BSO

Zie hier het zomerprogramma van de BSO. In verband met een verbouwing bij de ESV is de vakantieopvang de eerste twee weken van de zomervakantie (20-7 tot en met 31-7) bij locatie Calluna (Sijsseltselaan 16 in Ede).

Aanmelden leerlingen

Op dit moment is het nog mogelijk om kinderen bij de ESV in te schrijven die geboren zijn vanaf 1-10-2019. Er zijn nog 6 plekken beschikbaar. Schrijft u uw kind in nadat deze groep vol zit, dan wordt  uw kind op de wachtlijst geplaatst. Een inschrijfformulier kunt u aanvragen via directie@esvede.nl

Algemene ledenvergadering

De notulen van de ALV van juni zijn terug te vinden op de website van de ESV. Tijdens de ALV hebben we afscheid genomen van  Mirjam de Vries als bestuurslid/ secretaris en Wilco Schoonderbeek als ledenraadslid. We bedanken jullie hartelijk voor jullie inzet de afgelopen jaren en gaan de prettige samenwerking missen. Gelukkig hebben we weer twee andere ouders bereid gevonden om de plekken in het bestuur en ledenraad te vullen. Marjolein Slings is toegetreden tot het bestuur en neemt de taken van Mirjam over en John Scherrenburg heeft de taken van Wilco overgenomen als ledenraadslid. We wensen jullie veel plezier bij het uitvoeren van deze mooie taak.

Mede namens het team nog een fijn weekend gewenst.

Martin Roes

directie@esvede.nl