Weekbrief 15: schooljaar 2020-2021

Dag Sinterklaasje
Wat fijn dat we afgelopen vrijdag het Sinterklaasfeest hebben kunnen vieren met elkaar in de groepen. Dit jaar voor het eerst weer een ontvangst van de goedheiligman in de school na jarenlang Sinterklaas en zijn Pieten buiten te hebben toegezongen. Sinterklaas werd geholpen door juf Francis en was hier erg blij mee. We hebben nu al zin in volgend jaar.
Kerstontbijt
Donderdag 17 december is het kerstontbijt voor de groepen 1 t/m 7. De kinderen mogen in hun kerstkleding naar school. De kinderen dienen zelf hun brood, bord, bestek en beker mee naar school te nemen. Het drinken en wat feestelijks wordt verzorgd door het team. Groep 8 helpt in de groepen bij het kerstontbijt en heeft vervolgens zelf een kerstlunch; zij hoeven hiervoor geen brood, bord, bestek en beker mee te nemen, dit wordt op school geregeld. ’s Middags staat de kerstshowtime op het programma. We maken er een gezellige dag van met elkaar.
Mede namens het team een fijne week gewenst,

Martin Roes

directie@esvede.nl