Weekbrief 21: schooljaar 2020-2021

Flyer van survivalteam Ede

Bent u nieuwsgierig naar de flyer van surivivalteam Ede? Klik dan hier om te bekijken!

Parkeren rondom de school

We willen nogmaals uw aandacht vragen voor het parkeren rondom de school. Het gebeurt met regelmaat dat er op stoepen, opritten en hoeken wordt geparkeerd of gekeerd. Houdt er rekening mee dat vooral de opritten eigendom zijn van bewoners hier in de buurt. We rekenen erop dat het parkeren geen overlast veroorzaakt aan onze buurtbewoners. Wilt u a.u.b. ook gebruik maken van de parkeerplaatsen bij de Taborkerk aan de Prinsesselaan aan de overkant van de spoorwegovergang, zo hoeft er niet geparkeerd te worden aan de kant van het groene hekwerk.

Malkander introduceert: het Malkander Inside Out Slaapkamer-/Schuurtje-/Tuin-/Zolder voorjaarskamp!

Voor meer informatie: www.malkander-ede.nl/events

Gymlessen

Na de voorjaarsvakantie worden de gymlessen weer opgepakt door onze vakleerkracht Minke. In overleg met Minke wordt gekeken hoe het lesprogramma vorm wordt gegeven. Indien het weer het toelaat heeft onze voorkeur om de gymlessen buiten te laten plaatsvinden.

Afscheid Annike

Vandaag was de laatste werkdag van onze collega Annike Ruijsch. Annike heeft ons de afgelopen twee jaar ondersteund bij veel administratief taken en  hiernaast begeleidde ze ook  leerlingen buiten de groep. Annike start na de voorjaarsvakantie met haar eindstage van de Pabo en hoopt rond de zomervakantie af te studeren als leraar basisonderwijs.  We bedanken haar van harte voor haar positieve inzet en wensen haar een mooie toekomst in het onderwijs. Onze collega Nanet Peskens zal de administratieve taken van Nanet tijdelijk overnemen.

Ouderportaal

Binnenkort beginnen we met het afnemen van de cito M toetsen bij de leerlingen. Tijdens de afname van de toetsen wordt het toetsgedeelte in het ouderportaal uitgezet. Zodra alle gegevens zijn verwerkt en geanalyseerd door de teamleden wordt het weer zichtbaar voor iedereen.

Mede namens het team een fijne week gewenst,

Martin Roes

directie@esvede.nl

vrijdag 19 februari t/m zondag 28 februarivoorjaarsvakantie, alle leerlingen zijn vrijdag vrij