Weekbrief 28: Schooljaar 2020-2021

Koningsspelen
Op vrijdag 23 april vinden de koningsspelen plaats. Bij deze koningsspelen past natuurlijk oranje, sportieve kleding! We maken er ook dit jaar weer een mooi feest van met elkaar.
Het liedje van de Koningsspelen vindt u via de onderstaande link.

Koningsspelen - Jibb+

Avondvierdaagse afgelast
Het bestuur van wandelsport vereniging Blauw-Wit Ede heeft besloten om de avondvierdaagse die gehouden zou worden van 25 tot en met 28 mei 2021 niet door te laten gaan, i.v.m. het COVID-19 (coronavirus). Graag zien we iedereen volgend jaar weer om dan dan in goede gezondheid weer 4 avonden lang te genieten van de mooie wandelingen in de Edese bossen.

Voor de kinderen die toch graag een avondvierdaagse willen gaan wandelen is er een alternatief geboden door de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland) die buiten w.s.v. Blauw-Wit Ede wordt gehouden, de
Avondvierdaagse Home Edition. Via onderstaande link vindt u verdere informatie over de Avondvierdaagse Home Edition.

Cursus VRIENDEN voor 8 tot 12 jaar
Sommige kinderen piekeren veel, zijn snel moe zijn en/of ervaren veel stress. Wanneer zij hier vaker of voor een langere periode last van hebben, dan kan er sprake zijn van somberheids- en/of angstklachten.
Op 17 mei 2021 organiseert het CJG i.s.m. Pro Persona Connect een positieve cursus VRIENDEN voor kinderen van 8-12 jaar. Deze cursus versterkt het zelfvertrouwen, ondersteunt bij het angsten de baas worden en zorgt voor algehele verbeterde emotionele veerkracht.
De gemeente Ede stelt deze bijeenkomsten gratis beschikbaar.
Via onderstaande link komt u bij het betreffende aanbod op de website van CJG Ede.

dinsdag 20 april t/m donderdag 22 april Centrale eindtoets voor de leerlingen uit groep 8
vrijdag 23 april Koningsspelen
maandag 26 april t/m vrijdag 7 mei Meivakantie, alle leerlingen zijn vrij
donderdag 13 mei t/n vrijdag 14 mei Hemelvaartvakantie,  alle leerlingen zijn vrij