Weekbrief 31: Schooljaar 2020 – 2021

Personele mededelingen

Vorige week is  de personele bezetting in de weekbrief gecommuniceerd. Zoals u heeft kunnen lezen staat juf Cunera Woestenburg het komende jaar niet ingedeeld. Cunera gaat aan het einde van dit schooljaar afscheid nemen van de ESV i.v.m. het bereiken van haar pensioengerechtigde leeftijd. Zij werkt inmiddels ruim 40 jaar op de ESV en heeft veel leerlingen mogen klaarstomen voor hun toekomst. Dit deed en doet zij nog steeds met veel enthousiasme. Tijdens de juffen en meesterdag, woensdag 7 juli, zullen we Cunera in het zonnetje zetten op een manier die bij haar past. Cunera zou het heel leuk vinden om met alle leerlingen van de school aan een schoolproject te werken met als thema Circus. We hopen dat we tegen die tijd ook meer hulpouders mogen toelaten om er een geslaagde dag van de maken met elkaar. We houden jullie op de hoogte.

Informatie Jeugdgezondheidszorg
De jeugdgezondheidszorg voert weer onderzoeken uit op school. Op 1, 8 en 10 juni zullen de kinderen in de leeftijd van 5/6 jaar door de doktersassistent van afdeling Jeugdgezondheidszorg van GGD Gelderland-Midden worden onderzocht. Zij werken volgens de richtlijnen van het RIVM en het landelijke advies om deze onderzoeken weer te laten plaatsvinden.
Bijgevoegd vindt u de nieuwsbrief vanuit de GGD.
Info voor de nieuwsbrief Basisonderwijs

Woensdag  Waterdag