Weekbrief 2, schooljaar 2021-2022

Goede start van het schooljaar

De eerste paar schooldagen van het nieuwe schooljaar zitten er weer op. We zijn blij dat we iedereen in goede gezondheid op school hebben mogen ontvangen. Twijfelt u of uw kind naar school mag, bekijk dan de beslisboom via de volgende link  Beslisboom tm groep 8

Informatieavond

We hebben nog steeds te maken met de 1,5 meter afstandsregel. We hebben een manier gevonden om de informatieavond die gepland stond aan het begin van dit schooljaar op dinsdag 14 september corona-proof te laten plaatsvinden. De informatieavond van de groepen zal net als vorig schooljaar op verschillende avonden plaatsvinden om zo te kunnen voldoen aan het aantal mensen dat in de school aanwezig mag zijn. We hebben hiervoor als ruimte de hal bij de onderbouw en de hal bij de bovenbouw per groep beschikbaar. Hieronder ziet u het schema met de datum en tijd per groep.

Datum/tijd Hal onderbouw Hal bovenbouw
maandag 13 september 19.00-19.45 Olifanten 6
maandag 13 september 20.00-20.45 Giraffen
dinsdag 14 september 19.00-19.45 5 8
dinsdag 14 september 20.00-20.45 Leeuwen 5
woensdag 15 september 19.00-19.45 3 7
woensdag 15 september 20.00-20.45 4

Hoofdluiscontrole

Vrijdag 10 september is het de bedoeling dat alle leerlingen op school weer gecontroleerd worden op de aanwezigheid van hoofdluis.

Schoolreis

Zoals aangekondigd gaan alle groepen dit schooljaar twee keer op schoolreisje. Het eerste schoolreisje vindt plaats op vrijdag 15 oktober. De vrijdag voorafgaand aan de herfstvakantie. De leerlingen van groep 4 komen deze dag later naar huis dan ze zijn gewend. Wilt u hier vast rekening mee houden in de planning. De groepen 6,7,8 brengen een bezoek aan Nemo en de grachten in Amsterdam, de groepen 4,5 gaan deze dag naar de Spelerij in Dieren en de leerlingen uit groep 1 t/m 3 gaan zich vermaken in Lunteren. Meer informatie over het schoolreisje volgt in een volgende weekbrief.

Mede namens het team alvast een fijn weekend gewenst,

Martin Roes

directie@esvede.nl