Weekbrief 9, schooljaar 2021-2022

Coronamaatregelen

Afgelopen week was er weer een coronapersconferentie. Voor de basisscholen in Nederland zijn er geen extra maatregelen aangekondigd en mogen we blijven lesgeven op de manier zoals we nu alles organiseren. Twijfelt u of uw kind naar school mag, maak dan gebruik van de beslisboom op onze website.

De week van respect

Deze week start de Week van Respect 2021. Speciaal voor de nieuwsbrief is er een video gemaakt. In deze video krijgen jullie te zien dat op basisschool de Bello een voorproefje van de thema les Respect wordt gegeven.

Respect themales ‘Echt?!’ – Week van Respect 2021 – YouTube

Voor alle leerlingen uit groep 6, 7 en 8 starten we de Week van Respect met de allereerste uitzending van Respect TV. Een kort programma van ongeveer 10-15 minuten waarin professor Wies op zoek gaat naar de betekenis en het belang van Respect. Een goede start voor alle lessen en activiteiten uit de Respect Box.

Onderstaand vindt u de link naar Respect TV:

Scholen – Week van Respect

Wil je nou nog meer informatie hebben over wat er de week van Respect aan bod komt of wat we gaan doen, klik dan op de onderstaande link:

Lessen van kanaal Respect Leskanaal – LessonUp

maandag 22 november de schoolfotograaf komt foto’s maken
woensdag 1 december schoen zetten
vrijdag 3 december Sinterklaasfeest
maandag 6 december kerstknutselmoment voor alle groepen
woensdag 22 december kerstdiner voor alle leerlingen
donderdag 23 december kerstshowtime
vrijdag 24 december kerstvakantie vanaf 12.00 uur voor alle leerlingen
zaterdag 25 december t/m zondag 9 januari 2022 kerstvakantie, alle leerlingen zijn vrij