Weekbrief 11 schooljaar 2022-2023

Controleren contactgegevens in het ouderportaal van ParnasSys.

In het ouderportaal kunt u uw contactgegevens controleren en eventuele wijzigingen doorgeven. In verband met (eventuele) calamiteiten is het fijn om de juiste telefoonnummers van beide ouders te kunnen gebruiken en eventuele noodnummers. Voor mailcontact voor o.a. de jaarlijkse contributie is het van belang om de juiste mailadressen door te geven. Heeft u geen toegang tot het ouderportaal dan kunt een mail sturen naar administratie@esvede.nl en zorgen wij ervoor dat u toegang krijgt.

BSO De thuisclub

Via onderstaande link willen wij u graag voorstellen aan de vaste overblijfkrachten per groep met naam en foto.

Informatie van De Thuisclub – voorstellen TSO team na herfstvakantie 2022

Kinderkledingruilavond

Aanstaande maandag is er weer een kinderkledingruilavond. Jullie zijn van harte welkom om kleding in te leveren en weer nieuwe kleding mee te nemen. Zie voor meer informatie de flyer.

Woensdag 23 november Suprise avond 19.00-21.00 uur
Maandag 5 december Sinterklaas (groep 1-4 vanaf 12.00 uur vrij)
Vrijdag 23 december Start kerstvakantie (vanaf 12.00 uur zijn alle kinderen vrij)
Maandag 26 december – vrijdag 6 januari Kerstvakantie