De klassenouders tezamen zijn de Ouderraad (OR). Een best formele naam voor een enthousiast en actief groepje moeders én vader. Met veel plezier zetten we ons in voor de kinderen van de Edese Schoolvereniging en zijn we betrokken bij alle leuke activiteiten op school!

Je kunt ons vooral vinden in onze klassen. We helpen de juf of meester bij allerlei praktische dingen op school, maar ook buiten school. We vragen hulp bij andere ouders, maken foto’s en delen die, zorgen voor een kleinigheidje bij een geboorte of een ziek klasgenootje, zetten de boel in de klas klaar en zijn vraagbaak voor de ouders. Omdat we zo vaak op school zijn, zijn we een vertrouwd gezicht voor de kinderen.

Maar ook doen we veel voor de héle school. Bij feestdagen en activiteiten werken we als team om bijvoorbeeld de school te versieren, halen de boodschappen om de kinderen van drinken of eten te voorzien, achter de schermen alles in juiste banen te leiden en het vooral erg gezellig te maken!

Wie zijn we?

Groep 1/2 Giraffen Linda Wildekamp en Renate Burgers