Weekbrief 29 schooljaar 2022-2023

Schooljaar 2023-2024

We zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor schooljaar 2023-2024. Hierbij delen we alvast de leerkracht verdeling voor het komende schooljaar.

• Olifant: Majorie/Mariëlle
  • Giraf: Maite
  • Leeuw: Silvia/Hanneke
  • Groep 3: Berna/Ilse
  • Groep 4: Jaël
  • Groep 5: Jolien/Anita
  • Groep 6: Nicole
  • Groep 7: Krista/Anita
  • Groep 8: Veronica/Betty

Koningsspelen

Op vrijdag 21 april vinden de Koningsspelen plaats voor de groepen 0 t/m 3.
Denk bij de kleding voor de kinderen voor deze ochtend aan de weersvoorspellingen, aan sportieve kleding en natuurlijk oranje of rood-wit-blauwe kleding!
We maken er ook dit jaar weer een mooi feest van met elkaar.

ESV got talent

Donderdag 13 april gaan we genieten van alle talenten op de ESV. Kan en wil uw kind iets moois laten horen of zien op het gebied van zang, dans of muziek? Geef het dan door aan de juf of meester of donderdag aan juf Paula. En doe mee met ESV got Talent!

Gevonden voorwerpen

Woensdagochtend tussen 08.15 en 08.30 uur worden de gevonden voorwerpen uitgestald op een paar tafels in de hal. De kinderen mogen kijken of er iets van hen op de tafel ligt, maar het is een goed idee om zelf ook even te kijken.
De gevonden voorwerpen die niet zijn opgehaald worden, na twee weken, naar de Restore gebracht.

Avond4daagse

De wandelschoenen kunnen weer uit het vet; de avond4daagse komt er weer aan!!
Dinsdag 30 mei t/m vrijdag 2 juni hopen we weer met een grote club ESV-ers mee te lopen.
Inschrijven kan door per kind een inschrijfformulier in te vullen (zie link onderaan). Inschrijven kan tot uiterlijk 19 april.
Binnen 24 uur na aanmelding ontvangt u per e-mail een betaalverzoek van 5 euro (check ook uw spambox). Per aanmelding dient een betaling te worden voldaan. Betalingen dienen uiterlijk 23 april binnen te zijn. Inschrijvingen die niet op tijd zijn betaald, worden niet doorgegeven aan wandelvereniging Blauw-Wit.

De avond4daagse lukt niet zonder uw hulp!!

Begeleiding

Alle kinderen lopen mee onder begeleiding van de ouders die zich hiervoor ingeschreven hebben.
Bij de 5 km lopen doorgaans veel (extra) ouders mee en wordt het soms een onoverzichtelijk geheel. De begeleidende ouders ontvangen op de avonden zelf een ESV-hesje.
Deze begeleidende ouders hebben ook een ‘taak’ en zijn daarmee medeverantwoordelijk voor alle kinderen. Indien er onvoldoende begeleiders zijn, kan de veiligheid niet worden gewaarborgd en wordt er niet gelopen.
U kunt zich als begeleider inschrijven op eerder genoemd inschrijfformulier.

Catering

Ook voor de catering hebben we hulp van ouders nodig voor het regelen van een fijne rustpauze. Hiervoor kunt u ook het genoemde inschrijfformulier gebruiken.
Tijdens de rustpauze wordt er door school gezorgd voor iets te drinken en iets lekkers (fruit, koek, o.i.d.). Deze spullen moeten naar de rustplek worden vervoerd en uitgedeeld aan de lopers.
Het is leuk en lekker om uw kind een tussendoortje mee te geven, maar in het kader van sportiviteit en gezondheid graag geen zakken snoep, chips etc. Denk eens aan komkommer, worteltjes, druiven enz.
Als bijlage ontvangt u alle relevante informatie als vertrektijden, de algemene regels, informatie voor de begeleiders, etc.

Wij gaan uit van een gezellige avond4daagse met hopelijk mooi weer!
Heeft u nog vragen neem dan gerust contact met ons op:

Yvette van Minderhout 06-22984149, Jenneke Septer 06-23965843, Patricia de Gunst 06-41648376, Jimmy Kuijkens 06-54711121 of Barbera Snijders Blok 06-52661675.

Voor de catering: Susan van den Born 06-52320905
Of per e-mail via avond4daagse.esv@gmail.com

Klik hier voor het inschrijfformulier

Donderdag 6 april Paasontbijt