Weekbrief 39 schooljaar 2022-2023

Informatie slotfeest 30 juni

Hierbij de laatste informatie voor het slotfeest van vrijdag 30 juni. Het belooft gezellig druk te worden, daarom is het goed om nog even aandachtig deze punten door te lezen:

– De groepen 0 tot en met 4 zijn gewoon om 12.00u uit. Deze kinderen worden tussen 14.30-14.45u weer terug verwacht in de eigen klas. De kinderen die deze dag naar de BSO gaan, worden om 14.30u ook teruggebracht naar hun eigen klas. Samen met de leerkracht zullen zij dan naar de showtime gaan.
– De kinderen van de groepen 5 tot en met 8 blijven op school tot 15.00u. Om 14.30u zullen we een extra pauze-moment inlassen. Wilt u hiervoor een extra tussendoortje meegeven?
– De ouders kunnen vanaf 14.30u verzamelen, op de aangegeven plekken, op het groep 8 plein rondom het podium.
– Om 15.00u zal de showtime beginnen en aansluitend zal het feest officieel geopend worden.
– Na de showtime gaan de kinderen naar u als ouder en bent u verantwoordelijk voor uw kind. Gaat uw kind normaal naar de BSO? Vergeet niet om even af te melden als ze nu niet gaan.
– Het feest is geheel gratis. Dus niet alleen gratis toegang maar ook het drankje en hapje. Houd rekening met elkaar, zodat er genoeg is voor iedereen! Houd het aantal consumpties binnen de perken: op = op. Voor de kinderen hebben we een hapje/wat lekkers en voor de ouders een hapje en een drankje. De drankenbar is voor de volwassenen, voor de kinderen is de Limobar/waterbar geopend!
– Tijdens het feest kunnen de kinderen allerlei activiteiten doen. Alles is geheel op eigen risico.
– Om 18.00u is het feest afgelopen.
– Gezien de verwachte drukte, graag op de fiets of lopend.
– Via deze weg willen we alvast alle sponsoren bedanken die hebben bijgedragen aan dit grote feest! Hartelijk bedankt!!

Teken

Op onze fijne schoolplein leven ook teken. Het advies van het rivm is:

Controleer uw lichaam en uw kleding op tekenbeten als u in het groen bent geweest. Teken kunnen zich overal vastbijten, maar hebben voorkeur voor liezen, knieholtes, oksels, bilspleet, randen van het ondergoed, achter de oren en rond de haargrens in de nek. Heeft u een tekenbeet? Haal de teek snel weg. Hoe langer de teek in uw huid zit, hoe groter de kans dat hij ziekteverwekkers overdraagt.

Vakdocent gym

Onze vakdocent gymnastiek Minke heeft een andere functie binnen Sportservice de Vallei aanvaard. Minke start daar na de zomervakantie als teamleider. Deze nieuwe functie is haar van harte gegund. Op donderdag 6 juli verzorgt ze haar laatste gymlessen voor de ESV. Wij bedanken Minke voor alle fijne gymlessen. Vanuit Sportservice de Vallei zal een nieuwe vakdocent ons team komen versterken.

TSO De Thuisclub

Zie de link voor informatie.

Maandag 26 t/m donderdag 29 juni Ouder (kind) gesprekken groep 1 t/m 7
Vrijdag 30 juni 15.00u showtime vanaf 16.00 ESV mini festival Aanmelden verplicht
Woensdag 5 juli Afscheidsavond groep 8
Donderdag 6 juli Rapporten uitdelen & Uitzwaaien groep 8