Weekbrief 15 2023-2024

Voorleeswedstrijd
Vrijdag 24 november zaten alle leerlingen van groep 5 tot en met 6 vol enthousiasme in de hal. Er werd voorgelezen door de voorlees winnaars van de klassen. Fenne uit groep 5, Jasmijn uit groep 6, Jesper uit groep 7 en Femke uit groep 8 lazen prachtig voor! De jury bestond uit leerlingen van de verschillende klassen. Het was nog moeilijk om tot twee winnaars te komen, want er was door iedereen erg mooi voorgelezen. Uiteindelijk kwamen er twee winnaars uit de bus:

Fenne won de wedstrijd van groep 5 en 6 en Femke won de wedstrijd van groep 7 en 8.

Femke gaat nu door naar de volgende ronde en probeert dan voorleeskampioen van Ede te worden. Veel succes Femke!

Sinterklaas

Op dinsdag 5 december vieren wij het Sinterklaasfeest op school. We ontvangen de Sint en zijn Pieten buiten op de weg met de hele school.

Vóór die tijd gaan alle kinderen eerst naar de klas. Uw kind mag bij aankomst op school de jas aanhouden. De kinderen lopen om 08.30uur met hun leerkracht naar de straat. Als ouder bent u van harte welkom om te kijken bij de ontvangst van de Sint. Wij vragen u wel om aan de andere kant van de weg te gaan staan, zodat wij voldoende ruimte hebben op de stoep met de kinderen (deze plek wordt voor u afgezet). Rond 08.50uur gaan de kinderen weer terug de klassen in en volgen zij hun eigen programma in de klas.

De schooltijden zijn deze dag net zoals op een normale dinsdag (groep 0/1 tot 12.00u, groep 2 t/m 8 tot 15.00u). Er hoeft deze dag geen 10 uurtje meegegeven te worden. De kinderen krijgen op school drinken en wat lekkers.

Knutselpietjes let op: de leerlingen die surprises maken, nemen deze op maandag 4 december naar school.

En nu maar hopen dat de Sint tijd heeft om onze school te bezoeken!

5   december                    Sinterklaasfeest op school

14 december                    Schoolschaatsen gr 5 t/m 8