Weekbrief 35 2023-2024

-Kalender

Avond4daagse

Informatie avond4daagse 2024: dinsdag 21 mei t/m vrijdag 24 mei

Dinsdag 21 mei geen avond4daagse I.V.M. het voorspelde weer.

Om de avond4daagse soepel te laten verlopen, gelden de volgende regels (naast normale zaken  als geen afval op de grond gooien, op de paden en stoepen blijven, opvolgen instructies verkeersregelaars en begeleidende ouders, geen vernielingen aanbrengen, etc):

– Om het doorlopen te bevorderen, gaan er geen wandelwagens en/of huisdieren mee.

– De kinderen dienen op alle 4 de avonden het ESV-hesje zichtbaar te dragen. De hesjes van school s.v.p. niet zelf wassen

– Op de rustplaats staat er voor de kinderen en ouders die voor een medaille lopen iets te drinken en wat lekkers klaar.

– Aan- en afmelden voor de eerste 3 avonden: de medaillelopers melden zich aan en af bij hun contactpersoon (zie onder) op de verzamelplaats.

Afmelden is de laatste avond niet nodig, omdat de medailles voor het starten van het defilé zijn uitgedeeld.

Vertrektijden:

15 km – dinsdag t/m donderdag verzamelen alle deelnemers van de 15 km zich tussen 17:45 uur en 18:00 uur bij de grote kerk voor de Scapino. Zij vertrekken uiterlijk 18:00 uur.

10 km – dinsdag t/m donderdag verzamelen alle deelnemers van de 10 km zich tussen 18:00 uur en 18:15 uur bij de grote kerk voor de Scapino. Zij vertrekken uiterlijk 18:15 uur.

5 km – dinsdag t/m donderdag verzamelen alle deelnemers van de 5 km zich tussen 18:15 uur en 18:30 uur bij de grote kerk voor de Scapino. Zij vertrekken uiterlijk 18:30 uur.

De tijden voor de vrijdag worden via de klassenapps verspreid, zodra het startnummer in het defilé bekend is. Op vrijdag loopt iedereen 5 km en zal er niet voor 19.00 uur worden gestart.

Aankomsttijden:

Dinsdag, woensdag en donderdag worden de deelnemers van de 5 km terug verwacht bij de Scapino om ongeveer 20:00 uur.

Dinsdag, woensdag en donderdag worden de deelnemers van de 10 km en 15 km terug verwacht bij de Scapino om ongeveer 20:45 uur.

Vrijdag wordt het later. De deelnemers stellen zich op bij ‘de Bloedsteen’ in de Doolhoflaan en zijn rond 20:00 uur bij de Concordialaan. Ze lopen dan direct door richting het centrum, waar de burgemeester en de heidehoogheden het defilé afnemen.

Verkeer

Wat fijn dat ouders hun fiets op het groep 7 plein parkeren. De meeste automobilisten respecteren het stopverbod voor de onderbouw- en bovenbouwentree van de school. Bedankt voor de snelle omschakeling.

Info Overblijf de Thuisclub

Klik hier voor informatie