Weekbrief 38 2023-2024

In deze weekbrief worden de volgende punten behandeld.

-Vacature

-Facultatieve Rapportgesprekken

-Kunstfestival

-Informatie de thuisclub

-Schoolreisje en kamp

Vacature

Op maandag 3 juni is de sollicitatiecommissie bij elkaar geweest voor de vacature in het schooljaar 2024-2025 van 4 dagen.

De commissie is verheugd te kunnen mededelen Ardin van Emmerik te hebben kunnen benoemen voor twee dagen. Op dinsdag zal hij de lessen voor de Verrekijkers blijven verzorgen. Op woensdag staat Ardin voor groep 6 en vormt samen met Krista het vaste leerkrachtduo voor groep 6 in het komende schooljaar.

De procedure heeft geen kandidaat opgeleverd voor alle beschikbare dagen. De donderdag en vrijdag in groep 7 staan nog open.

Facultatieve rapportgesprekken

In de week van maandag 1 juli tot en met vrijdag 5 juli staan de facultatieve rapport gesprekken, voor de groepen 0 tot en met 6, gepland. Deze ronde zijn de gesprekken facultatief wat betekent dat ouders door de leerkracht uitgenodigd kunnen worden of dat u als ouder zelf kan aangeven een gesprek met de leerkracht te willen. Mocht u graag een gesprek willen, wilt u dan voor vrijdag 21 juni via Parro dit aan de leerkracht laten weten. Vanaf 24 juni staat de inschrijving voor deze gesprekken, op Parro, open zodat u een tijdsvak kunt kiezen. Voor groep 7 worden alle ouders uitgenodigd in verband met het oriënterend gesprek voortgezet onderwijs.

Kunstfestival!

Op vrijdag 28 juni is het groot feest, want dan vindt het Kunstfestival op de ESV plaats. We starten om 15.00u met de Showtime en vervolgens wordt het terrein omgetoverd tot een kunstmuseum met leuke, creatieve, sportieve activiteiten en een hapje en een drankje.
Via de flyer (deze hangen door heel de school) kunt u zich voor dit kunstfeest aanmelden. Of via de volgende link: https://forms.gle/u4kcviWTrHR6AEpF8
Jullie komen toch ook?!

Informatie thuisclub juni

Informatie van De Thuisclub juni.pdf

Schoolreisje en kamp
Afgelopen maandag zijn de groepen 1 t/m 6 op schoolreis geweest. Ondanks de regen kunnen we terugkijken op een geslaagde dag. Twee leerlingen uit groep 5 en drie leerlingen uit groep 6 vertellen hieronder hoe zij de dag hebben ervaren.
Groep 7 is op “oefenkamp” bij geweest op het scoutingterrein van Pieter Maritz, in Ede.
De kinderen hebben veel plezier gehad met o.a. een moordspel, bonte avond en kampvuur met marshmallows. Ook zij kunnen terugkijken op een mooie ervaring.

Hoi, ik ben Alina (groep 5) en wij gingen maandag 10 juni naar pretpark Duinrell.
Het was lang rijden maar in de bus was het best gezellig.
Er was ook veel regen, dus in het begin was het wat minder leuk.
Daarna hebben we lekker frietjes gegeten.
Maar na de lunch was het wel droog.
We zijn daarna in veel achtbanen geweest.
Ik vond de falcon en de dragonfly het leukste.
We zijn ook nog in de splash geweest, toen we eruit kwamen waren we helemaal nat.
En voordat we terug naar school gingen, hebben we Rick de kikker ook nog gezien.
Doei!

maandag gingen we met het schoolreisje naar duinrell. daar was het erg leuk. met mijn groepje gingen we in allemaal attracties. bij sommige wilde niet iedereen mee. bijvoorbeeld  ging ik met thomas in de drakenvlucht en de kikkerbaan. we gingen met z’n alle in het treintje en in de botsauto’s en we zijn met z’n allen van de matjes glijbaan. eerst dachten we dat we er niet in konden omdat er een bordje met gesloten op hing. maar toen kwamen we kinderen tegen die ons vertelde dat je er wel in mocht als het maar niet regende. maar er zat nog steeds een slot op de kist met matjes. dus we gebruikten onze hesjes als matje en gingen naar beneden. verder zijn thomas ik en thijs nog in de splash geweest. ik werd als enige nat. het was wel jammer dat het regende. maar verder vond ik het super leuk.
Luca (groep 5)

We gingen met een  dubbeldekker bus naar Duinrell samen met groep 5.
Het duurde best lang in de bus.
We liepen in groepjes door het park. Het regende eerst heel hard, maar later niet meer.
De 3 leukste attracties waren de Falcon, botsautootjes en de Superroetsj.
En toen gingen we frietjes eten onder een tent en daar liep een eend. Daarna gingen we met de bus weer naar school. Het was heel leuk.
Boris, Thijn en Siméon (groep 6)

12 t/m 21 juni Toetsweken
13 juni Studiedag