Weekbrief 1 2024-2025

• Zandbak
  • Gevonden voorwerpen

Geboorte Liam

Op 25 augustus is Silvia, de juf van de Leeuwen, bevallen van Liam.

Moeder en zoon maken het goed. Wij feliciteren Silvia, Mark en Milo met hun zoon en broertje.

Schoolgids 2024-2025

Klik op deze link voor de schoolgids 2024-2025

De schoolgids biedt u inzicht in de school en haar werkwijze. In de wet is vastgelegd wat er precies in de schoolgids moet staan, zoals de onderwijsdoelen en ondersteuning voor leerlingen. Via de site kunt u de  schoolgids inzien. Ieder jaar stelt de school een nieuwe versie van de schoolgids op. Aan het begin van het schooljaar is de schoolgids van dat schooljaar beschikbaar.

Wisselingen

We zijn blij Ardin van Emmerik te kunnen behouden voor onze school met een aanstelling voor twee dagen. Maite start officieel als bouwcoördinator onderbouw. Vorig jaar nam ze deze taken al waar.

We zoeken nog een leerkracht voor donderdag en vrijdag in groep 7. Momenteel verzorgt Nicole nog de lessen van groep 7 op alle dagen. Op het moment dat we een leerkracht hebben gevonden voor deze dagen, start Nicole op deze dagen als intern begeleidster van groep 5 t/m 8. Betty is een dag minder gaan werken en blijft intern begeleidster van de bovenbouw totdat Nicole dit van haar kan overnemen.

Mobiele telefoon

“Vanaf schooljaar 2024 – 2025 is het ook in het primair onderwijs en het (voortgezet) speciaal (basis)onderwijs niet meer toegestaan om mobiele telefoons, tablets en smartwatches te gebruiken in de klas.”

Bron: OCW

Ook op de ESV zijn de regels rond de mobiele telefoon aangescherpt. Op het terrein van school gebruiken leerlingen hun mobiele telefoon niet. Neemt een leerling zijn of haar telefoon mee naar school, zit deze in de daarvoor bestemde telefoontas in de klas. Op het plein hebben leerlingen hun mobiel in hun tas of jas. Ook een smartwatch is niet welkom in de klas. Gebruiken leerlingen hun mobiele telefoon op het terrein van school zonder akkoord van hun leerkracht moeten ze hun telefoon inleveren bij Evert en kunnen ze deze aan het eind van de dag weer ophalen.

Regel zoals we deze met de leerlingen zullen bespreken:

“In de school en op het plein moeten telefoons uit zijn.”

Zandbak

Het zand in de zandbak op het kleuterplein is ververst. Er ligt nu ook een afdekzeil over het zand van de zandbak om het zand schoon te houden.

Gevonden voorwerpen

Op woensdag 28 augustus worden de gevonden voorwerpen uitgestald in de centrale ruimte. Ziet u op deze foto’s iets van uw kind?

Deze gevonden voorwerpen worden nog vier weken bewaard en gaan naar de kringloop.

Agenda 2024-2025
30 Augustus  Luizencontrole